Brojne fotografije natjecatelja u Cannesu snimljene su Angénieux objektivima

Brojne slike koje su se natjecale na 70. Filmskom festivalu u Cannesu koristile su leće legendarne marke Angénieux :

NATJECANJE

  • Les fantômes d'Ismaël (režija Arnaud Desplechin, kamera Irina Lubtchansky )
  • 120 udaraca po minuti (režija Romain Campillo, kamera Jeanne Lapoirie, AFC )
  • The Beguiled (režija Sofia Coppola, kamera Philippe Le Sourd, AFC )
  • Rodin (režija Jacques Doillon, kamera Christophe Beaucarne, AFC )
  • Happy End (režija Michael Haneke, kamera Christian Berger )
  • Wonderstruck (red. Todd Haynes, snimatelj Edward Lachman, ASC )
  • Le Redoutable (režija Michel Hazanavicius, kamera Guillaume Schiffman, AFC )
  • L'amant Double (režija François Ozon, kamera Manu Dacosse, SBC )

UN CENTER REGARD

  • Lerd (režija Mohammad Rasoulof, kamera Askan Ashkani )
  • L'Atelier (režija Laurent Gantet, kamera Pierre Milon, AFC )

POSEBNE SJEDNICE

  • Obećana zemlja (režija Eugene Jarecki, kamera Tom Bergman i Etienne Sauret )
  • Nos Années Folles (režija André Téchiné, kamera Julien Hirsch )

SEMAINE DE LA CRITIQUE

  • Une Vie Violente (režija Thierry de Peretti, kamera Claire Mathon )


Angenieux leće


(Popis nije potpun).

Datum: 26. 05. 2017, Kategorija: Vijesti