Syntex Opći uvjeti poslovanja

Općenito

1.1. Internetskom trgovinom na adresi http://www.syntex.cz upravlja trgovačko poduzeće Syntex Praha s.r.o., sa sjedištem na adresi Michelská 291/21, 14000 Prag 4, IČO 14358697 , registrirano u trgovačkom registru koji vodi Općinski sud u Pragu, u odjelu C, umetak 364416, PDV broj CZ 14358697 . Možete nas kontaktirati na našu e-poštu info@syntex.cz ili na telefon 226 205 741.

1.2. Čim pošaljete narudžbu putem online trgovine, ugovor je zaključen. Ugovor će biti sklopljen i ako narudžbu ponuđene robe pošaljete e-poštom na našu e-mail adresu ili je izvršite telefonski pozivom na naš broj telefona. Prihvaćanje narudžbe i sklapanje ugovora potvrdit ćemo e-mailom.

1.3. Plaćanje izvršite unutar 7 dana od sklapanja ugovora ili kasnije ovisno o odabranom načinu plaćanja.

1.4. Kao potrošač možete odustati od sklopljenog ugovora u bilo kojem trenutku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka robe. Od kojih ugovora nije moguće odustati, možete pronaći puni tekst uvjeta. Od sklopljenog ugovora možemo odustati u bilo kojem trenutku, sve do trenutka kada robu preuzmete od nas. Nakon povlačenja iz ugovora, vraćate nam robu, uključujući sve darove i bonuse, ako smo ih osigurali, o vašem trošku, u roku od 14 dana od povlačenja. Novac ćemo vam vratiti u roku od 14 dana od primitka povlačenja, ali ne prije nego što nam vratite robu ili dokažete da nam je roba poslana.

1.5. Vaše osobne podatke obrađujemo u svrhu ispunjavanja obveza proizašlih iz sklopljenih ugovora i na temelju vaše privole u opsegu navedenom u uvjetima poslovanja.

Materijalna dobra i digitalna dobra na materijalnom nosaču

2.1. Ukoliko naručite materijalnu robu ili digitalnu robu na materijalnom mediju u našoj online trgovini, to će rezultirati sklapanjem kupoprodajnog ugovora.

2.2. Kao poduzetnik postajete njezin vlasnik sklapanjem ugovora, a kao potrošač ili nepoduzetnik preuzimanjem robe, ali ne prije nego što u cijelosti platite ukupnu cijenu. Ukoliko Vam kao potrošaču ili pravnoj osobi koja nije obrtnik bude isporučena oštećena roba, molimo Vas da nas odmah obavijestite. U slučaju da prilikom preuzimanja robe otkrijete oštećenje, o oštećenju obavještavate i prijevoznika. Ukoliko Vam kao poduzetniku bude isporučena oštećena roba, štetu riješite s prijevoznikom.

2.3. Ukoliko niste poduzetnik, imate pravo reklamirati nedostatke koji su se pojavili na robi u roku od 24 mjeseca od primitka robe, odnosno u dužem roku ako je to drugdje navedeno. Kao poduzetnik, nedostatke koji su bili prisutni na robi u vrijeme kada je rizik od oštećenja prešao na Vas možete reklamirati u roku od 6 mjeseci, u slučaju skrivenih nedostataka u roku od 2 godine od primitka robe. Kako točno reklamirati robu i što možete tražiti u slučaju reklamacije možete saznati u uvjetima poslovanja.

Digitalna roba na nematerijalnom nosaču

3.1. Ukoliko u našoj online trgovini naručite digitalnu robu na nematerijalnom mediju, to će rezultirati sklapanjem ugovora o isporuci digitalnog sadržaja na nematerijalnom mediju.

3.2. Nedostaci robe moraju se reklamirati bez nepotrebnog odgađanja, što je prije moguće nakon što ih otkrijete, ali najkasnije 6 mjeseci nakon isporuke robe. Kako točno reklamirati robu i što možete tražiti u slučaju reklamacije možete saznati u uvjetima poslovanja.

Opći uvjeti

1.1. Opseg uvjeta poslovanja. Ovi uvjeti uređuju sklapanje ugovora između nas kao trgovca i vas kao kupca putem internetske trgovine te naša i vaša prava i obveze koje proizlaze iz ugovora. Obavezne informacije i odredbe koje se odnose na vaše osobne podatke i njihovu obradu dio su uvjeta poslovanja. Uvjeti stupaju na snagu 24. listopada 2019.

1.2. Korišteni pojmovi. U našim uvjetima i odredbama koristimo sljedeće kratice:

1.2.1. Mi , što znači trgovac, tj. poslovno društvo Syntex Praha s.r.o., sa sjedištem na adresi Michelská 291/21, 14000 Prag 4, IČO 14358697 , registrirano u trgovačkom registru koji vodi Općinski sud u Pragu, odjel C, spis 364416, PDV broj CZ 14358697 .

1.2.2. Vi , što znači kupac, odnosno druga ugovorna strana različita od nas, što može biti jedan od sljedećih subjekata:

1.2.2.1. Potrošač , koji je osoba koja ne djeluje u sklopu svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja svoje profesije,

1.2.2.2. Nepoduzetnik , koji je pravna osoba koja ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja profesije,

1.2.2.3. Poduzetnik je fizička ili pravna osoba koja djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja profesije.

1.2.3. Online trgovina , odnosno naše web sučelje koje se nalazi na web adresi http://www.syntex.cz , u kojem možete pregledavati našu ponudu i naručivati robu iz našeg asortimana.

1.2.4. E-mail , odnosno elektronička pošta putem koje nas možete kontaktirati na e-mail adresu info@syntex.cz.

1.2.5. Broj telefona na koji nas možete kontaktirati na 226 205 741.

1.2.6. Ugovori , što znači:

1.2.6.1. Kupoprodajni ugovor,

1.2.6.2. ugovori o isporuci digitalnog sadržaja.

1.3. Odnos uvjeta poslovanja prema ugovoru. Uvjeti su sastavni dio ugovora. Odstupanja u ugovoru imaju prednost pred tekstom odredbi i uvjeta.

1.4. Odnos ugovora i uvjeta poslovanja prema zakonskim propisima. Prava i obveze koje nisu regulirane odredbama i uvjetima ili ugovorom uređuju se pravnim propisima Češke Republike, posebno Zakonom br. 89/2012 Coll., Građanskim zakonikom i Zakonom br. 634/1992 Coll., o potrošačima zaštite, sukladno zakonskim propisima Europske unije, posebice Direktivi 2011/83/EU o pravima potrošača i Direktivi 2000/31/EC o elektroničkoj trgovini. U slučaju sukoba uvjeta poslovanja ili ugovora s pravnim propisom, ako se ne radi o stvari koja se može sporazumno mijenjati, prednost ima pravni propis.

1.5. Odvojivost uvjeta i ugovornih odredbi. Ako bilo koja od odredbi uvjeta poslovanja ili ugovornih sporazuma postane nevažeća, neučinkovita ili zanemarena, to ne utječe na valjanost i učinkovitost ostalih odredbi uvjeta poslovanja i ugovornih aranžmana.

1.6. Odnosi s međunarodnim elementom. Pravni odnosi između vas i nas uređeni su češkim pravom u slučaju međunarodnog elementa, a češki sudovi nadležni su za rješavanje svih sporova. Konvencija UN-a o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (Bečka konvencija) se ne primjenjuje.

1.7. Načini rješavanja pritužbi. Sve pritužbe i sporove između vas i nas moguće je riješiti

1.7.1. izvan suda u postupku koji vodi češka trgovačka inspekcija ( www.coi.cz ),

1.7.2. online u našoj online trgovini,

1.7.3. e-poštom na našu e-mail adresu,

1.7.4. osobno na bilo kojoj od naših lokacija,

1.7.5. telefonom na naš broj telefona.

1.8. Nadzorna tijela. Naše aktivnosti kontroliraju i nadziru državna tijela Republike Češke, kojima se možete obratiti sa svojim prijedlozima u skladu sa zakonskim propisima koji reguliraju njihov djelokrug i ovlasti. Tijela državnog nadzora su osobito:

1.8.1. Češka trgovačka inspekcija,

1.8.2. trgovačke vlasti,

1.8.3. Ured za zaštitu osobnih podataka.

Naručivanje robe i sklapanje ugovora

2.1. Naručivanje robe. Robu u našoj internet trgovini moguće je naručiti prihvaćanjem ponude za sklapanje ugovora, a to je izlaganje robe u internet trgovini putem:

2.1.1. online trgovina,

2.1.2. email,

2.1.3. telefon.

Prihvaćanje naše ponude uz izmjenu ili odstupanje nije moguće i smatra se protuponudom s Vaše strane.

2.2. Naručivanje robe putem interneta. Robu naručujete putem internetske trgovine odabirom ponuđene robe u potrebnoj količini, kvaliteti i dizajnu, stavljanjem robe u virtualnu košaricu, ispunjavanjem traženih podataka, odabirom načina dostave robe i plaćanja te slanjem narudžbe putem gumb "POŠALJI NARUDŽBU" čime zaključujete ugovor. Prije slanja narudžbe moći ćete provjeriti i eventualno promijeniti unesene podatke.

2.3. Naručivanje robe putem e-maila. Robu možete naručiti putem e-maila slanjem e-mail poruke na našu e-mail adresu čiji sadržaj mora sadržavati:

2.3.1. odabranu robu u potrebnoj količini, kvaliteti i dizajnu,

2.3.2. odabrani način dostave robe i plaćanja,

2.3.3. Vaši identifikacijski podaci:

2.3.3.1. ime i prezime te, ako postoji, naziv pravne osobe,

2.3.3.2. prebivalište ili sjedište,

2.3.3.3. adresu za dostavu robe,

2.3.3.4. telefonski broj,

2.3.3.5. matični broj, ako niste potrošač,

2.3.3.6. PDV broj, ako ste PDV obveznik.

2.4. Naručivanje robe putem telefona. Robu možete naručiti telefonom tako što ćete nazvati naš broj telefona i reći nam:

2.4.1. odabranu robu u potrebnoj količini, kvaliteti i dizajnu,

2.4.2. odabrani način dostave robe i plaćanja,

2.4.3. Vaši identifikacijski podaci:

2.4.3.1. ime i prezime te, ako postoji, naziv pravne osobe,

2.4.3.2. prebivalište ili sjedište,

2.4.3.3. adresu za dostavu robe,

2.4.3.4. telefonski broj,

2.4.3.5. email adresa,

2.4.3.6. matični broj, ako niste potrošač,

2.4.3.7. PDV broj, ako ste PDV obveznik.

2.5. Potvrda primitka narudžbe. Uspješan prihvat vaše narudžbe i sklapanje ugovora potvrdit ćemo na vašu e-mail adresu slanjem e-mail poruke koja će sadržavati:

2.5.1. potvrdu o sklapanju ugovora i njegov sadržaj,

2.5.2. naše odredbe i uvjete, koji također uključuju obvezne informacije.

Ukoliko je narudžba nepotpuna ili neispravna, pozvat ćemo Vas da je dopunite ili upozoriti da se ugovor ne može sklopiti.

2.6. Jezik ugovora i zadržavanje. Ugovori se sklapaju na češkom, te na engleskom i slovačkom jeziku. Sklopljene ugovore pohranjujemo, a svojim ugovorima možete pristupiti putem internet trgovine.

Sklopljeni ugovori i njihov sadržaj

3.1. Promjena i raskid ugovora. Sklopljene ugovore nije moguće jednostrano mijenjati ili raskinuti; to se može učiniti samo na temelju međusobnog sporazuma ili ako je to određeno zakonom ili uvjetima poslovanja.

3.2. Sadržaj kupoprodajnog ugovora. Temeljem sklopljenog kupoprodajnog ugovora dužni smo Vam isporučiti naručena materijalna dobra ili digitalna dobra na materijalnom mediju na dogovoreni način i pružiti sve ugovorene usluge, a Vi ste dužni robu preuzeti i platiti nam ukupnu cijenu koja se sastoji od cijene naručene robe, cijene plaćanja, cijene dostave robe i cijene eventualno drugih naručenih usluga.

3.3. Sadržaj ugovora o isporuci digitalnog sadržaja. Temeljem sklopljenog ugovora o isporuci digitalnog sadržaja dužni smo Vam isporučiti naručenu digitalnu robu na nematerijalnom mediju na ugovoreni način i pružiti sve ugovorene usluge, a Vi ste nama dužni isporučiti , omogućiti dostavu i platiti nam ukupnu cijenu koja se sastoji od cijene naručene robe, cijene plaćanja, cijene dostave robe i cijene eventualno drugih naručenih usluga.

3.4. Zaštita intelektualnog vlasništva. Ako vam temeljem ugovora isporučujemo robu koja je zaštićena pravima intelektualnog vlasništva (osobito autorska djela, žigovi, industrijski dizajni, patenti i korisni modeli), licenca za ostvarivanje prava intelektualnog vlasništva nije dio ugovora. . Kao fizička osoba ne smijete koristiti robu zaštićenu autorskim pravom osim za osobnu upotrebu, a kao pravna osoba osim za vlastitu internu upotrebu, posebice niste ovlašteni reproducirati, preprodavati, iznajmljivati ili na drugi način činiti robu dostupnom treće strane.

3.5. Popusti i promocije. Za popuste ili druge marketinške kampanje, osim ako nije drugačije navedeno, pojedinačni popusti i druge pogodnosti ne mogu se kombinirati.

3.6. Darovi i bonusi. Ako ste u sklopu ugovora dobili darove ili druge bonuse, postojanje darovnog ugovora ovisi o postojanju glavnog ugovora, a darovni ugovor je sklopljen uz raskidni uvjet otkazivanja darovnog ugovora u slučaju raskid glavnog ugovora.

3.7. Kuponi za popuste i poklon bonovi. Kuponi s popustom i poklon bonovi mogu se iskoristiti prema dogovorenim uvjetima ili prema uvjetima navedenim na kuponu ili bonu.

Uvjeti plaćanja

4.1. Metode Plačanja. Ukupnu cijenu možete platiti na načine koje možete pronaći na odgovarajućoj stranici u našoj internet trgovini.

4.2. Vrijeme za plaćanje. Dužni ste platiti ukupnu cijenu ili prije isporuke robe, po primitku robe ili naknadno, prema dogovorenom načinu plaćanja. Ukoliko ukupnu cijenu treba platiti prije isporuke robe, dužni ste je platiti u roku od 7 dana od dana sklapanja ugovora. Ako je ukupna cijena plaćena putem pružatelja usluga plaćanja, ukupna cijena se plaća uplatom novčanog iznosa na naš račun kod pružatelja usluga plaćanja.

4.3. Plaćanje kreditom. U slučaju da je plaćanje ukupne cijene ugovoreno putem zajma ili drugog financijskog proizvoda na temelju ugovora s pružateljem financijske usluge, ovaj omjer također je reguliran ugovorom i uvjetima pružatelja financijskog proizvoda.

Uvjeti isporuke za kupoprodajne ugovore

5.1. Opseg. Ovaj dio uvjeta odnosi se na isporuku materijalne robe i digitalne robe na materijalnom mediju na temelju kupoprodajnih ugovora.

5.2. Načini dostave. Načine dostave koje možete koristiti možete pronaći na odgovarajućoj stranici u našoj online trgovini.

5.3. Ograničenja isporuke robe. Isporuka robe ne podliježe nikakvim geografskim ograničenjima.

5.4. Stjecanje vlasništva. Vlasnik robe koju Vam isporučujemo postajete kao poduzetnik sklapanjem ugovora, a kao potrošač ili nepoduzetnik preuzimanjem robe, ali ne prije nego što u cijelosti platite ukupnu cijenu.

5.5. Vrijeme isporuke. Ugovoreni rok isporuke robe počinje teći od sklapanja ugovora. Ako se ukupna cijena treba platiti prije isporuke robe, rok za isporuku robe teče od uplate ukupne cijene. Roba će biti isporučena na odredište u ovom trenutku. Ako niste potrošač, a robu na odredište treba dostaviti prijevoznik, roba će u ovom trenutku biti predana prijevozniku.

5.6. Prijem robe. Robu ste dužni preuzeti u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu, ovisno o načinu dostave. Ako robu treba dostaviti prijevoznik, dužni ste je preuzeti prilikom dostave na odredište. Ukoliko ne preuzmete robu, imat ćemo pravo na odustanak od ugovora, pravo na podmirivanje troškova vezanih za isporuku robe, ako isti nisu plaćeni prije isporuke robe, te pravo na platiti ležarinu za razdoblje skladištenja robe, koje završava u trenutku preuzimanja robe, odustajete od ugovora ili mi odustajemo od ugovora. Nagrada za skladištenje iznosi 10 CZK po danu, ali njezin ukupni iznos ne smije premašiti cijenu uskladištene robe. Ako vam robu isporučujemo opetovano nakon što je niste preuzeli, imamo pravo nadoknaditi troškove povezane s ponovljenom isporukom.

5.7. Oštećenje robe tijekom prijevoza od strane potrošača ili nepoduzetnika. Ukoliko ste potrošač ili nepoduzetnik, rizik od oštećenja robe prelazi na Vas po primitku robe. U slučaju da Vam je roba isporučena oštećena, dužni ste nas odmah obavijestiti o oštećenju, po mogućnosti putem:

5.7.1. e-poštom na našu e-mail adresu,

5.7.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija,

5.7.3. telefonom na naš broj telefona.

U slučaju da oštećenje pošiljke otkrijete već prilikom preuzimanja robe, dužni ste prilikom preuzimanja robe o oštećenju obavijestiti ne samo nas, već i prijevoznika. Oštećenu pošiljku prije preuzimanja možete zatražiti od prijevoznika da raspakira, a ukoliko utvrdite da je roba oštećena, niste je dužni preuzeti od prijevoznika.

5.8. Oštećenja robe u prijevozu kod poduzetnika. Ukoliko ste poduzetnik i robu je potrebno isporučiti prijevoznikom, rizik od oštećenja robe prelazi na Vas predajom robe prijevozniku. Ako se oštećenje robe dogodi nakon što je rizik od oštećenja prošao, ne odgovaramo za to i oštećenje robe ne utječe na vašu obvezu plaćanja ukupne cijene i obvezu preuzimanja robe. U slučaju da Vam je roba isporučena oštećena, dužni ste oštećenje robe odmah reklamirati kod prijevoznika.

5.9. Ambalaža. Ako nije drugačije dogovoreno, roba će biti zapakirana na način prikladan za njezino očuvanje i zaštitu.

Uvjeti isporuke za ugovore o isporuci digitalnog sadržaja

6.1. Opseg. Ovaj dio uvjeta odnosi se na isporuku digitalne robe na nematerijalnom mediju temeljem ugovora o isporuci digitalnog sadržaja.

6.2. Načini dostave. Načine dostave koje možete koristiti možete pronaći na odgovarajućoj stranici u našoj online trgovini.

6.3. Ograničenja isporuke digitalnog sadržaja. Isporuka digitalnog sadržaja na nematerijalnim nosačima ne podliježe nikakvim geografskim ograničenjima.

6.4. Vrijeme isporuke. Ugovoreni rok isporuke robe počinje teći od sklapanja ugovora. Ako se ukupna cijena treba platiti prije isporuke robe, rok za isporuku robe teče od uplate ukupne cijene.

6.5. Pristanak na dostavu. Ovisno o dogovorenom roku isporuke, roba Vam može biti isporučena i prije isteka roka za odustanak, na što ste suglasni.

Pravo na odustanak od ugovora

7.1. Općenito o odustajanju od ugovora. Odustankom od sklopljenog ugovora, ugovor se ispočetka raskida te se strane obvezuju vratiti sve što su dale temeljem raskinutog ugovora. Odustankom od ugovora poništava se i ugovor o darovanju koji o njemu ovisi. Pravo na odustanak od ugovora može se iskoristiti pod uvjetima navedenim u uvjetima ili ako je tako određeno zakonom.

7.2. Naše pravo na odustanak od ugovora. Imamo pravo odustati od sklopljenog ugovora u bilo kojem trenutku od dana sklapanja ugovora do trenutka kada od nas preuzmete robu, iz sljedećih razloga:

7.2.1. pražnjenje zaliha naručene robe,

7.2.2. neprihvaćanje robe prilikom isporuke,

7.2.3. zlouporaba sustava narudžbi naše online trgovine,

7.2.4. unos netočnih podataka prilikom naručivanja robe,

7.2.5. naručivanje robe po cijeni znatno nižoj od uobičajene cijene, ako je roba ponuđena po ovoj cijeni kao rezultat pogreške ili greške u našoj internet trgovini,

7.2.6. drugi vrijedni posebne pažnje.

7.3. Zakonsko pravo potrošača na odustanak od ugovora. Ako ste potrošač, imate pravo odustati od sklopljenog ugovora u roku od 14 dana od dana

7.3.1. prihvaćanje robe u odnosu na kupoprodajni ugovor,

7.3.2. preuzimanje posljednje isporuke robe u slučaju ugovora čiji je predmet više vrsta robe ili isporuka više dijelova,

7.3.3. prihvaćanje prve isporuke robe, za ugovor čiji je predmet redovita ponovljena isporuka robe,

7.3.4. sklapanje ugovora u odnosu na drugi ugovor.

7.4. Nemogućnost odustajanja od ugovora. Nemate pravo odustati od ugovora za ugovore:

7.4.1. o isporuci robe koja je modificirana prema Vašim željama ili za Vas,

7.4.2. o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži koja je izvađena iz ambalaže i ne može se vratiti iz higijenskih razloga,

7.4.3. o isporuci kvarljive robe, kao i robe koja se nakon isporuke nepovratno pomiješala s drugom robom,

7.4.4. pri isporuci audio i video zapisa ili računalnih programa, ako je njihovo originalno pakiranje oštećeno,

7.4.5. o isporuci digitalne robe, ako ista nije isporučena na fizičkom mediju i isporučena je uz vaš prethodni pristanak prije isteka roka za odustanak,

7.4.6. o pružanju usluga, ako su iste uz Vašu prethodnu suglasnost ispunjene prije isteka roka za odustanak od ugovora,

7.4.7. drugi, ako je tako propisano zakonom.

7.5. Način odustajanja od ugovora. Ukoliko imate pravo odustati od ugovora i želite odustati od ugovora, to možete učiniti u obliku jednostrane pravne tužbe koju nam dostavljate, po mogućnosti tada

7.5.1. ispunjavanjem uzorka obrasca za odustajanje od ugovora koji se nalazi u prilogu uvjeta poslovanja te slanjem

7.5.1.1. poštom na adresu bilo koje od naših poslovnica,

7.5.1.2. e-poštom na našu e-mail adresu;

7.5.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija.

7.6. Pridržavanje roka. Ako ste potrošač, dovoljno je da se pridržavate roka za povlačenje ako nam pošaljete zahtjev za povlačenje zadnjeg dana roka za povlačenje.

7.7. Povrat robe nakon odustajanja od ugovora. Ako odustanete od ugovora, dužni ste nam vratiti robu o svom trošku, po mogućnosti istovremeno s odustajanjem od ugovora, najkasnije 14 dana nakon dostave odustanka, po mogućnosti

7.7.1. slanjem robe na adresu bilo koje naše poslovnice,

7.7.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija.

Robu morate vratiti neoštećenu, neočišćenu, nenošenu i bez znakova korištenja, uključujući sav pribor i dokumentaciju, po mogućnosti u originalnom pakiranju. Istovremeno, dužni ste nam vratiti sve darove i bonuse koje ste primili temeljem otkaza ugovora.

7.8. Povrat novca nakon odustajanja od ugovora. Ako vi kao potrošač odustanete od ugovora, vratit ćemo vam uplaćeni novac u roku od 14 dana od dostave obavijesti o odustajanju, ali ne prije nego što nam vratite robu ili dokažete da nam je roba poslana. Povratit ćemo vam samo troškove dostave robe u iznosu koji odgovara najjeftinijem usporedivom načinu dostave koji nudimo. Ako dođe do smanjenja vrijednosti vraćene robe kao rezultat rukovanja njome na način drugačiji od onoga što je potrebno za upoznavanje s njezinom prirodom, svojstvima i funkcionalnošću, vraćeni iznos bit će umanjen za iznos za koji vrijednost robe se smanjio. Sredstva ćemo vam vratiti na isti način na koji smo ih primili od vas ili na drugi način koji dogovorimo, sve dok vam to ne stvara dodatne troškove.

Reklamacije nedostataka obične robe od strane potrošača i nepoduzetnika

8.1. Opseg. Ovaj dio uvjeta i odredbi odnosi se samo na vas ako ste potrošač ili neposlovna osoba i regulira našu odgovornost za nedostatke robe koju smo vam isporučili na temelju ugovora o prodaji.

8.2. Garantni rok. Jamstveni rok je 24 mjeseca, za rabljenu robu 12 mjeseci, od primitka robe.

8.3. Naša odgovornost za nedostatke proizvoda. Odgovorni smo osigurati da roba nema nedostataka nakon primitka i tijekom jamstvenog roka. Posebno smo odgovorni za činjenicu da roba

8.3.1. ima svojstva koja smo dogovorili, a u nedostatku dogovora takva svojstva koja smo mi ili proizvođač opisali ili koja ste mogli očekivati s obzirom na prirodu robe i na temelju provedenog oglašavanja,

8.3.2. je prikladan za svrhu za koju navodimo njegovu uporabu ili za koju se roba ove vrste obično koristi,

8.3.3. kakvoćom ili dizajnom odgovara ugovorenom uzorku ili modelu, ako je kvaliteta ili dizajn utvrđen prema ugovorenom uzorku ili modelu,

8.3.4. je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i

8.3.5. ispunjava uvjete zakonskih propisa.

8.4. Produljeno jamstvo za kvalitetu. Ako je rok u kojem se proizvod ili njegov dio može koristiti naveden na prodanoj robi, na njezinoj ambalaži, u uputama priloženim uz robu, u oglasu ili ugovoru, a koji je duži od jamstvenog roka, odgovara Vam nakon isteka jamstvenog roka za činjenicu da do isteka navedenog roka

8.4.1. roba ili njezin dio bit će prikladni za korištenje u svoju uobičajenu svrhu,

8.4.2. roba ili dio robe će zadržati svoja uobičajena svojstva.

Produljeni jamstveni rok za kvalitetu počinje teći istovremeno s jamstvenim rokom. Produženo jamstvo kvalitete dajemo samo za neke robe, ako je njegovo trajanje naznačeno za robu na gore navedene načine.

8.5. Ograničenje odgovornosti. Ne odgovaramo vam

8.5.1. za robu prodanu po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je ugovorena niža cijena,

8.5.2. za istrošenost robe uzrokovanu njezinom uobičajenom uporabom,

8.5.3. u slučaju rabljene robe, za nedostatak koji odgovara razini uporabe ili istrošenosti koju je roba imala nakon primitka,

8.5.4. za nedostatke robe, ako to proizlazi iz njihove prirode, posebno u slučaju potrošne i kvarljive robe,

8.5.5. ako ste prije primitka robe znali da roba ima nedostatak,

8.5.6. ako ste sami uzrokovali kvar.

8.6. Vrijeme je za ostvarivanje prava. Robu ste dužni u što kraćem roku pregledati i uvjeriti se u njezina svojstva i količinu. Svoje pravo od odgovornosti za nedostatke proizvoda dužni ste kod nas ostvariti bez nepotrebnog odgađanja, što je prije moguće nakon što ste u mogućnosti otkriti nedostatke, odnosno tijekom jamstvenog roka ili razdoblja produženog jamstva kvalitete. U protivnom će vaše pravo na odgovornost za nedostatke proizvoda prestati i neće vam biti priznato.

8.7. Vaša prava u slučaju kvara na proizvodu. Ako roba ima nedostatak, imate pravo na:

8.7.1. za besplatno otklanjanje kvarova,

8.7.2. ako to nije neopravdano zbog prirode nedostatka, osobito ako se nedostatak ne može ukloniti bez nepotrebnog odgađanja, za isporuku nove robe bez nedostataka, međutim, ako se nedostatak odnosi samo na dio proizvoda, možete zahtijevati samo zamjena dijela,

8.7.3. ako nije moguće otkloniti nedostatak ili zamijeniti robu ili njezine dijelove, odstupiti od ugovora,

8.7.4. uz razuman popust od nabavne cijene.

8.8. Vaša prava u slučaju kvara na rabljenoj robi. Ako roba prodana s nedostatkom ili roba prodana kao rabljena ima nedostatak, imate pravo na:

8.8.1. za besplatno otklanjanje kvarova,

8.8.2. za razuman popust od kupoprodajne cijene,

8.8.3. ako nije moguće otkloniti nedostatak ili diskontirati kupoprodajnu cijenu, odustati od ugovora.

8.9. Vaša prava u slučaju opetovane ili višestruke pojave kvara na proizvodu. Ako robu ne možete ispravno koristiti zbog opetovane pojave istog nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka, imate pravo:

8.9.1. za isporuku nove robe ili zamjenu dijela, ali to se ne odnosi na robu prodanu s nedostatkom ili rabljenu robu,

8.9.2. za razuman popust od kupoprodajne cijene,

8.9.3. odstupiti od ugovora.

Ponovljenom pojavom nedostatka smatra se ako se isti nedostatak pojavi na stvari nakon najmanje dva prethodna popravka. Većim brojem nedostataka smatra se istodobna pojava najmanje tri nedostatka od kojih svaki samostalno onemogućuje uporabu robe.

8.10. Nemogućnost traženja odustajanja od ugovora i isporuke nove robe. Ako robu ne možete vratiti u stanju u kakvom ste je primili, ne možete odstupiti od ugovora niti zahtijevati isporuku nove robe. to se ne odnosi

8.10.1. ako je došlo do promjene stanja kao rezultat pregleda radi utvrđivanja nedostatka na robi,

8.10.2. ako ste robu koristili prije nego što je nedostatak otkriven,

8.10.3. ako niste radnjom ili propustom uzrokovali nemogućnost povrata robe u nepromijenjenom stanju, ili

8.10.4. ako ste robu prodali prije otkrivanja nedostatka, ako ste je koristili ili ako ste robu mijenjali tijekom normalne uporabe; ako se to dogodilo samo djelomično, vratit ćete nam ono što još možete vratiti, au ostatku ćete nam dati naknadu do iznosa u kojem ste imali koristi od korištenja robe.

8.11. Način reklamacije. Ako želite ostvariti svoje pravo od odgovornosti za nedostatke, najbolje možete to učiniti:

8.11.1. slanjem robe na adresu bilo koje naše poslovnice,

8.11.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija,

8.11.3. ako je uz tu osobu u jamstvenom listu ili drugom dokumentu, na pakiranju proizvoda ili u našoj online trgovini navedena druga osoba određena za preuzimanje odgovornosti za nedostatke.

8.12. Pritužbe su važne. Roba nam mora biti predana u stanju koje omogućuje ocjenu osnovanosti reklamacije, posebice nije moguće predati robu neopravdano prljavu. Prilikom podnošenja reklamacije morate:

8.12.1. dokument da je roba kupljena od nas,

8.12.2. navedite na koji nedostatak proizvoda prigovarate i na koji način tražite postupanje po prigovoru. Nije moguće naknadno mijenjati traženi način rješavanja prigovora bez naše suglasnosti.

8.13. Obrada reklamacija. Ukoliko ste potrošač, Vaš će prigovor biti riješen bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Ukoliko ste nepoduzetnik, Vaš će prigovor biti obrađen bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 45 dana. U tom roku ćete biti obaviješteni o obradi reklamacije i roba će vam biti vraćena na isti način na koji nam je predana prilikom reklamacije. Ukoliko se reklamacija ne riješi na vrijeme, imate pravo odustati od ugovora. Ako je vaša reklamacija prihvaćena, jamstveni rok i razdoblje produženog jamstva kvalitete se produljuju za vrijeme koje nam je bilo potrebno da obradimo vašu reklamaciju.

8.14. Naknada troškova potraživanja. U slučaju da je Vaš zahtjev prihvaćen, imate pravo na naknadu nužnih troškova koji su namjenski nastali prilikom ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke proizvoda. U slučaju da je zahtjev odbijen, imamo pravo na naknadu nužnih troškova nastalih povratom vaše robe.

8.15. Potvrda zahtjeva. Prilikom ostvarivanja prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda izdat ćemo Vam pisanu potvrdu o tome kada ste pravo ostvarili, koji je sadržaj reklamacije i koji način rješavanja reklamacije zahtijevate, kao i potvrdu o datumu i načinu rješavanja pritužbe, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju, gdje je primjenjivo, pisano obrazloženje za odbijanje pritužbe.

Reklamacije nedostataka obične robe od strane poduzetnika

9.1. Opseg. Ovaj dio uvjeta i odredbi odnosi se na vas samo ako ste poslovna osoba i regulira našu odgovornost za nedostatke robe koju smo vam isporučili prema kupoprodajnom ugovoru.

9.2. Naša odgovornost za nedostatke proizvoda. Isporučit ćemo vam robu u dogovorenoj količini, kvaliteti i dizajnu. Ako kvaliteta i dizajn nisu dogovoreni, isporučit ćemo vam robu u kvaliteti i dizajnu prikladnom za namjenu vidljivu iz ugovora; inače uobičajeno za tu svrhu. Ako je količina određena samo okvirno, odredit ćemo točnu količinu. U slučaju da roba ima nedostatak kada rizik od oštećenja prelazi na Vas, mi snosimo odgovornost za to. Ovo ne vrijedi u slučaju nedostatka koji se uz uobičajenu brigu može prepoznati već u trenutku sklapanja ugovora.

9.3. Vrhunska garancija za poduzetnike. Ne dajemo vrhunsko jamstvo za kvalitetu i nismo odgovorni za nedostatke proizvoda koji se pojave na proizvodu nakon što rizik od oštećenja prijeđe na vas.

9.4. Ograničenje odgovornosti. Ne odgovaramo vam

9.4.1. za robu prodanu po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je ugovorena niža cijena,

9.4.2. za istrošenost robe uzrokovanu njezinom uobičajenom uporabom,

9.4.3. u slučaju rabljene robe, za nedostatak koji odgovara razini uporabe ili istrošenosti koju je roba imala nakon primitka,

9.4.4. za nedostatke robe, ako to proizlazi iz njihove prirode, posebno u slučaju potrošne i kvarljive robe,

9.4.5. za nedostatke proizvoda, ako ste za njih znali prije primitka robe,

9.4.6. za nedostatke proizvoda ako ste ih sami uzrokovali.

9.5. Vrijeme je za ostvarivanje prava. Robu ste dužni u što kraćem roku pregledati i uvjeriti se u njezina svojstva i količinu. Svoje pravo od odgovornosti za nedostatke proizvoda dužni ste kod nas ostvariti bez nepotrebnog odgađanja, što je prije moguće nakon što otkrijete nedostatke. Pravo se može ostvariti najkasnije u roku od 6 mjeseci, u slučaju skrivenog nedostatka u roku od 2 godine od dana kada smo Vam isporučili robu. U protivnom će vaše pravo na odgovornost za nedostatke proizvoda prestati i neće vam biti priznato.

9.6. Vaša prava u slučaju materijalnog kršenja ugovora. Ako nedostatak predstavlja materijalnu povredu ugovora, imate pravo na:

9.6.1. otkloniti nedostatak isporukom nove robe bez nedostataka ili isporukom nedostajuće robe,

9.6.2. otkloniti nedostatak popravkom robe,

9.6.3. za razuman popust od kupoprodajne cijene, odn

9.6.4. odstupiti od ugovora.

Bitnom povredom ugovora smatra se isporuka robe s takvim nedostatkom, za koji smo morali znati u trenutku sklapanja ugovora, da ste ga predvidjeli, ne biste s nama sklopili ugovor; u drugim slučajevima, kršenje ugovora smatra se nebitnim. Ukoliko nas ne obavijestite o odabranom pravu, imate ista prava kao i u slučaju lakše povrede ugovora.

9.7. Vaša prava u slučaju manjeg kršenja ugovora. Ako je kvar manje kršenje ugovora, imate pravo na:

9.7.1. za uklanjanje kvara,

9.7.2. uz razuman popust od nabavne cijene.

Ako nas ne obavijestite o odabranom pravu, kvar možemo otkloniti popravkom robe, isporukom nove robe ili isporukom onoga što Vam nismo isporučili. Odabrani zakon ne možete kasnije mijenjati bez našeg pristanka.

9.8. Nemogućnost traženja odustajanja od ugovora i isporuke nove robe. Ako robu ne možete vratiti u stanju u kakvom ste je primili, ne možete odstupiti od ugovora niti zahtijevati isporuku nove robe. to se ne odnosi

9.8.1. ako je došlo do promjene stanja kao rezultat pregleda radi utvrđivanja nedostatka na robi,

9.8.2. ako ste robu koristili prije nego što je nedostatak otkriven,

9.8.3. ako niste radnjom ili propustom uzrokovali nemogućnost povrata robe u nepromijenjenom stanju, ili

9.8.4. ako ste robu prodali prije otkrivanja nedostatka, ako ste je koristili ili ako ste robu mijenjali tijekom normalne uporabe; ako se to dogodilo samo djelomično, vratit ćete nam ono što još možete vratiti, au ostatku ćete nam dati naknadu do iznosa u kojem ste imali koristi od korištenja robe.

9.9. Način reklamacije. U slučaju da želite ostvariti svoje pravo od odgovornosti za nedostatke, to možete učiniti:

9.9.1. slanjem robe na adresu bilo koje naše poslovnice,

9.9.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija,

9.9.3. ako je uz tu osobu u jamstvenom listu ili drugom dokumentu, na pakiranju proizvoda ili u našoj online trgovini navedena druga osoba određena za preuzimanje odgovornosti za nedostatke.

9.10. Pritužbe su važne. Roba nam mora biti predana u stanju koje omogućuje ocjenu osnovanosti reklamacije, posebice nije moguće predati robu neopravdano prljavu. Prilikom podnošenja reklamacije morate:

9.10.1. dokument da je roba kupljena od nas,

9.10.2. navedite na koji nedostatak proizvoda prigovarate i na koji način tražite postupanje po prigovoru. Nije moguće naknadno mijenjati traženi način rješavanja prigovora bez naše suglasnosti.

9.11. Obrada reklamacije. Vaš prigovor bit će obrađen bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 45 dana. Roba će vam biti vraćena na isti način na koji nam je predana prilikom reklamacije. Ako je Vaš zahtjev prihvaćen, vrijeme za ostvarivanje Vaših prava iz odgovornosti za nedostatke se produljuje za vrijeme koje nam je bilo potrebno da obradimo Vaš zahtjev.

9.12. Naknada troškova potraživanja. U slučaju da je Vaš zahtjev prihvaćen, imate pravo na naknadu nužnih troškova koji su namjenski nastali prilikom ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke proizvoda. U slučaju da je zahtjev odbijen, imamo pravo na naknadu nužnih troškova nastalih povratom vaše robe.

Pritužbe na nedostatke digitalne robe

10.1. Opseg. Ovaj dio uvjeta i odredbi uređuje našu odgovornost za nedostatke robe koju smo vam isporučili na nematerijalnom mediju prema ugovoru o isporuci digitalnog sadržaja.

10.2. Naša odgovornost za nedostatke proizvoda. Odgovorni smo da Vam robu isporučimo u dogovorenoj količini, kvaliteti, dizajnu i bez nedostataka, osim ako su oni uobičajeni za sličnu vrstu robe. Ukoliko karakteristike robe nisu dogovorene, isporučit ćemo vam robu s uobičajenim karakteristikama kako bi se mogla koristiti u svrhu navedenu u ugovoru.

10.3. Ograničenje odgovornosti. Ne odgovaramo vam

10.3.1. za robu prodanu po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je ugovorena niža cijena,

10.3.2. za nedostatke proizvoda, ako su uočljivi i očiti već u trenutku sklapanja ugovora ili ste za njih znali prije isporuke robe,

10.3.3. za nedostatke proizvoda ako ste ih sami uzrokovali.

10.4. Vrijeme je za ostvarivanje prava. Robu ste dužni u što kraćem roku pregledati i uvjeriti se u njezina svojstva i količinu. Svoje pravo na odgovornost za nedostatke proizvoda dužni ste ostvariti kod nas bez nepotrebnog odgađanja, što je prije moguće nakon što ste u mogućnosti otkriti nedostatke, ali najkasnije 6 mjeseci nakon isporuke robe. U protivnom će vaše pravo na odgovornost za nedostatke proizvoda prestati i neće vam biti priznato, ali to ne vrijedi ako je nedostatak rezultat činjenice za koju smo morali znati u trenutku isporuke. Razdoblje za ostvarivanje prava produžuje se za vrijeme trajanja eventualno priznatih tražbina.

10.5. Vaša prava od neispravne izvedbe. U slučaju kvara, imate pravo na:

10.5.1. ako je nedostatak na robi nepopravljiv i ako je zbog toga nemoguća pravilna uporaba robe, raskinuti ugovor, ili

10.5.2. ako je nedostatak nadoknadiv, ukloniti nedostatak ili nadopuniti ono što nedostaje,

10.5.3. za razuman popust na cijenu robe.

10.6. Način reklamacije. U slučaju da želite ostvariti svoje pravo od odgovornosti za nedostatke, to možete učiniti:

10.6.1. slanjem e-pošte na našu e-mail adresu,

10.6.2. osobno na bilo kojoj od naših lokacija.

10.7. Pritužbe su važne. Prilikom podnošenja reklamacije morate:

10.7.1. dokument da je roba kupljena od nas,

10.7.2. navedite na koji nedostatak proizvoda prigovarate i na koji način tražite postupanje po prigovoru. Nije moguće naknadno mijenjati traženi način rješavanja prigovora bez naše suglasnosti.

10.8. Obrada reklamacije. Ukoliko ste potrošač, reklamacija će biti obrađena u roku od 30 dana, u suprotnom imate pravo odustati od ugovora. U ostalim slučajevima, Vaš će prigovor biti obrađen bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od 45 dana.

10.9. Naknada troškova potraživanja. U slučaju da je Vaš zahtjev prihvaćen, imate pravo na naknadu nužnih troškova koji su namjenski nastali prilikom ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke proizvoda. U slučaju da je zahtjev odbijen, imamo pravo na naknadu nužnih troškova nastalih povratom vaše robe.

10.10. Potvrda zahtjeva. Ukoliko ste potrošač, prilikom ostvarivanja prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda, izdat ćemo Vam pisanu potvrdu kada ste ostvarili pravo, koji je sadržaj prigovora i koji način rješavanja prigovora zahtijevate, kao i potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju ili pismeno obrazloženje za odbijanje reklamacije.

Zaštita i obrada osobnih podataka

11.1. Zakonodavstvo. Sva obrada osobnih podataka odvija se u skladu s Općom uredbom Europske unije br. 2016/679, o zaštiti osobnih podataka) (u daljnjem tekstu " GDPR ").

11.2. Obrada osobnih podataka za ispunjenje ugovora i u vezi sa sklopljenim ugovorima. Vaše osobne podatke obrađujemo na temelju i u svrhu ispunjavanja naših obveza proizašlih iz ugovora zaključenih između nas i Vas te za sklapanje tih ugovora. U tu svrhu koristimo osobne podatke za vrijeme potrebno za obradu narudžbi i reklamacija. U sklopu ovih aktivnosti vaši osobni podaci mogu biti dostupni drugim subjektima (osobito našim dobavljačima koji sudjeluju u izvršenju ugovora i operaterima platnih sustava). Na temelju ugovora, Vaše osobne podatke obrađujemo i prilikom vođenja korisničkih računa u našoj internet trgovini za cijelo vrijeme trajanja korisničkog računa.

11.3. Obrada osobnih podataka za slanje reklamnih poruka. Vaše osobne podatke također obrađujemo u svrhu daljnje ponude naših roba i usluga putem komercijalne komunikacije na temelju našeg legitimnog interesa, osim ako ste odbili ovo slanje.

11.4. Obrada osobnih podataka na temelju legitimnog interesa. Vaše osobne podatke obrađujemo na temelju naših legitimnih interesa u svrhu zaštite pravnih zahtjeva i naših internih evidencija i kontrole, za vrijeme trajanja zastare i godinu dana nakon isteka za zahtjeve postavljene po isteku zastare. razdoblje. U slučaju sudskih i drugih postupaka, Vaše osobne podatke obrađujemo u opsegu potrebnom za cijelo vrijeme trajanja takvog postupka i preostali dio roka zastare nakon njegovog prestanka.

11.5. Obrada osobnih podataka na temelju privole. Temeljem Vaše privole dane na neodređeno vrijeme, Vaše osobne podatke obrađujemo i u svrhu:

11.5.1. slanje personaliziranih ponuda roba i usluga te ponuda drugih subjekata i njihovo prikazivanje na web stranici.

11.6. Obrada osobnih podataka za ispunjenje naših zakonskih obveza. Vaše osobne podatke također obrađujemo u svrhe i na temelju ispunjavanja naših zakonskih obveza vezanih, posebice, za vođenje računa i davanje informacija tijelima javne vlasti.

11.7. Opseg obrade osobnih podataka. Osobni podaci koje obrađujemo su:

11.7.1. ime i prezime,

11.7.2. Datum rođenja,

11.7.3. adresa,

11.7.4. email adresa,

11.7.5. telefonski broj,

11.7.6. identifikacijski broj i porezni broj,

11.7.7. IP adresa,

11.7.8. podatke o međusobnoj komunikaciji,

11.7.9. podatke o narudžbama i transakcijama.

11.8. Korištenje kolačića. Kada koristite našu online trgovinu, kolačići se mogu pohraniti na vaš uređaj. Njihovu upotrebu možete odbiti u bilo kojem trenutku odgovarajućim podešavanjem uređaja.

11.9. Neslaganje s obradom osobnih podataka. U svakom trenutku možete izraziti prigovor na obradu Vaših osobnih podataka u svrhu slanja komercijalnih komunikacija, kao što možete u bilo kojem trenutku opozvati svoju prethodnu privolu za obradu osobnih podataka u neku drugu svrhu, osim ako se radi o obradi za u svrhu ispunjenja naših obveza proizašlih iz ugovora, u svrhu ispunjenja naših zakonskih obveza ili u drugu svrhu koja proizlazi iz naših legitimnih interesa.

11.10. Vrijeme skladištenja. Osobne podatke pohranjujemo samo za vrijeme potrebno za postizanje gore navedenih svrha. Nakon što prestane svrha obrade, osobnim podacima ćemo odmah raspolagati.

11.11. Osobe uključene u obradu. Sve navedene osobne podatke obrađujemo mi kao administrator. To znači da sami određujemo gore definirane svrhe za koje prikupljamo osobne podatke, određujemo način obrade i odgovorni smo za njezino ispravno provođenje. Za obradu osobnih podataka koristimo se i uslugama drugih izvršitelja obrade koji osobne podatke obrađuju isključivo prema našim uputama. Takvi su procesori uglavnom pružatelji IT usluga i drugi dobavljači tehnologije i podrške, operateri marketinških alata i pružatelji komunikacijskih alata.

11.12. Prava subjekta osobnih podataka. U vezi s vašim osobnim podacima također imate pravo na:

11.12.1. zatražiti ispravak netočnih ili neažurnih osobnih podataka, pa ukoliko ustanovite da su osobni podaci koje obrađujemo o Vama netočni ili nepotpuni, imate pravo na njihov ispravak ili dopunu bez nepotrebnog odgađanja,

11.12.2. zatražiti potvrdu da li je u tijeku obrada i, ako jest, informacije o toj obradi u mjeri navedenoj u članku 15. GDPR-a, kao i kopiju obrađenih podataka (za dodatne kopije imamo pravo naplatiti naknada namijenjena pokrivanju potrebnih troškova),

11.12.3. u nekim slučajevima imate pravo na brisanje svojih osobnih podataka. Vaše ćemo osobne podatke izbrisati bez nepotrebnog odgađanja ako nam više nisu potrebni za svrhe za koje smo ih obrađivali ili ako iskoristite svoje pravo na prigovor na obradu, a mi utvrdimo da više nemamo legitimne interese koji bi to opravdavali obrade, ili će pokazati da obrada osobnih podataka koju provodimo više nije u skladu s opće obvezujućim propisima. Međutim, ovo se pravo ne primjenjuje ako je obrada vaših osobnih podataka i dalje nužna za ispunjenje naše zakonske obveze, svrhe arhiviranja, znanstvenog ili povijesnog istraživanja ili statističke svrhe, ili utvrđivanja, ostvarivanja ili obrane naših pravnih zahtjeva.

11.12.4. koristiti pravo na ograničenje obrade osobnih podataka. Ovo vam pravo omogućuje da u određenim slučajevima zatražite da se vaši osobni podaci označe i da ti podaci ne budu predmet daljnjih postupaka obrade – u ovom slučaju, međutim, ne zauvijek (kao u slučaju prava na brisanje), već na ograničeno vremensko razdoblje. Moramo ograničiti obradu osobnih podataka kada osporavate točnost osobnih podataka prije nego što se dogovorimo koji su podaci točni ili obrađujemo vaše osobne podatke bez dovoljne pravne osnove (npr. izvan onoga što trebamo obraditi), ali vi ćete radije samo njihova ograničenja (npr. ako očekujete da ćete nam i dalje dostavljati takve podatke u budućnosti), ili više ne trebamo osobne podatke za gore navedenu svrhu obrade, ali ih trebate za uspostavu, provedbu ili obranu vašeg pravnog potraživanja, ili se protivite obradi te smo za razdoblje u kojem spremamo, ako je vaš prigovor opravdan, dužni smo ograničiti obradu Vaših osobnih podataka.

11.12.5. zatražiti prijenos osobnih podataka u slučajevima obrade na temelju vaše privole ili na temelju ugovora,

11.12.6. prigovoriti obradi osobnih podataka na temelju našeg legitimnog interesa. Prestat ćemo obrađivati vaše osobne podatke osim ako nemamo ozbiljne legitimne razloge za nastavak takve obrade. U slučaju prigovora na marketinške aktivnosti, iste ćemo prekinuti.

11.13. Pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu. Ako smatrate da smo prilikom obrade Vaših osobnih podataka prekršili GDPR, imate pravo podnijeti pritužbu Uredu za zaštitu osobnih podataka (www.uoou.cz).

Dodatne odredbe

12.1. Povratak povlačenja. U skladu sa Zakonom br. 185/2001 Coll., o otpadu, imate mogućnost vratiti istu količinu robe slične vrste i koristiti je besplatno na prodajnom mjestu pri kupnji određene vrste robe.

12.2. Evidencija o prodaji Sukladno Zakonu o evidenciji o prodaji, prodavatelj je dužan kupcu izdati potvrdu. Istodobno, dužan je zaprimljenu prodaju prijaviti poreznom upravitelju putem interneta; u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati.

 

Prilozi

Obavijest o odustajanju od ugovora

Primatelj:
Syntex Praha s.r.o.,
sa sjedištem na adresi Michelská 291/21, Prag 4, 14000
JMBG 14358697

Javljam (*) da se ovime povlačim (*) iz ugovora o kupnji ove robe:


Broj narudžbe (opcija, radi brže obrade zahtjeva):


Datum narudžbe (*)/Datum primitka (*):


Ime i prezime potrošača/potrošača:


Adresa potrošača/potrošača:


Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac šalje u papirnatom obliku):


Datum:


(*) Prekriži ono što se ne odnosi.