Chaos Group V-Ray Next za Mayu

Nakon 3ds Maxa, nova generacija V-Ray renderera stiže i na Maya platformu! V-Ray Next donosi brže renderiranje, bolju integraciju s glavnom aplikacijom i niz novih značajki kao što su materijal Physical Hair, novi Toon Shader, podrška za V-Ray Cloud i mnoge druge!

U prosjeku je nova generacija V-Ray Nexta 25% brža, zahvaljujući inteligentnim optimizacijama scene bez intervencije korisnika, npr. za scene koje koriste Adaptive Dome Light, renderiranje može biti 2-7x brže. V-Ray Next također donosi značajno poboljšani IPR sustav koji sada radi u prozoru glavnog programa ili u prozoru V-Ray Frame Buffer za brži interaktivni pregled scene. Interaktivno iscrtavanje također je aktivno tijekom uređivanja scene ili pregleda animacije.

Novi Debug Shading Mode omogućuje prikaz zasebno odabranih materijala, tekstura, objekata ili svjetla za lakše otkrivanje pogrešaka. A zahvaljujući funkciji AI Denoiser - nedavno s GPU ubrzanjem - pregledi su bez ometajuće buke, što će uvelike pojednostaviti osvjetljenje scene. Novost je i znatno brži V-Ray GPU renderer, sada do 2x brži! V-Ray GPU Next također donosi podršku za brzo renderiranje volumetrijskih efekata (dim, vatra, magla...), izlaznu segmentaciju za brže distribuirano renderiranje i izvoz u Cryptomatte format za lakšu postprodukciju.



Datum: 02. 11. 2018, Kategorija: Vijesti