PRIOPĆENJE ZA JAVNOST
24. ožujka 2014
Proizvođač audio i video tehnologije Blackmagic Design, kojeg Syntex zastupa na češkom i slovačkom tržištu, objavio je da je aplikacijuDaVinci Resolve 10 koristio nezavisni kolorist Todd Osborne za prilagodbu boja hollywoodskog blockbustera "Need for Speed". Osborne je radio u hvaljenom online 2K DI pogonu tvrtke za postprodukciju Bandito Brothers tijekom prezentacija snimaka.
Zahvaljujući uzornoj suradnji tijekom postprodukcije, mogli smo raditi s tonom boje filma mnogo ranije nego što je uobičajeno. Boja filma se tako postupno razvijala s montažom snimke, " rekao je Mark Graziano iz studija DreamWorks. Ova nam je suradnja također omogućila projiciranje snimaka u višoj rezoluciji i kvaliteti. "
„ Uz 2K DI opremu i stručnjake studija Bandito Brothers uspjeli smo realizirati važne projekcije u maksimalnoj kvaliteti i znatno unaprijed pet do šest mjeseci prije roka isporuke. Umjesto tipično mahnitog tempa prije krajnjeg roka, uspjeli smo postupno poboljšati imidžsku stranu slike. "
Studio Bandito Brothers također je isporučio tonirani 2K materijal za 3D konverziju. Prema riječima Marka Graziana, takav je postupak vrlo nekonvencionalan - kreatori stereoskopske konverzije rijetko mogu raditi s kadrovima u boji. Zahvaljujući toj činjenici, konverzija filma u stereoskopski oblik bila je znatno lakša.
Film "Need for Speed" temelji se na popularnoj istoimenoj seriji računalnih igrica. Todd Osborne je dobio zadatak poboljšati autentičnost pojedinačnih snimaka, ali i isporučiti gustu atmosferu kroz visoku zasićenost i kontrast slike. Osborne je koristio softver DaVinci Resolve 10 kako bi uvukao gledatelje u neizvjesnost kroz jezik boja i sjena.
" Snimatelj Shane Hurlbut upoznao me s radom fotografa Todda Hida, a upravo su njegove fotografije nadahnule prirodan, ali ipak privlačan izgled snimaka ", objasnio je Todd Osborne. Na platnu se izmjenjuju zeleni , žuti i plavi tonovi, hladne i tople boje u kontrastu i blagim prijelazima, ali s još uvijek vidljivim izvorima svjetla. DaVinci Resolve Power Windows, Tone Curves, Color Keys i druge značajke bile su bitne pomoći. "
Todd Osborne je dalje otkrio da su neke od scena utrka morale biti uređene u boji ne samo da bi se povećala drama, već i da bi se postigao dosljedan izgled. “ Na jednoj lokaciji izmjenjivalo se sunčano vrijeme s olujnim oblacima, a takav nesklad može imati uznemirujući učinak na gledatelje. Upotrijebio sam Power Windows, Keys i Curves za spajanje snimaka u jedan oblačan entitet predstavljen hladnim bojama, ali i povećanom zasićenošću za dramatičniju atmosferu, " objasnio je Osborne.
U pustinjskom krajoliku kanjona Red Rock, s druge strane, bilo je problema s neujednačenom bojom crvenih stijena . Imali smo ideju o toplim, žutim tonovima koji bi dobro odgovarali toplini i napetosti lokacije, ali u nekim slučajevima stijene su izgledale prilično hladno. Osim toga, vanjske snimke se izmjenjuju sa scenama snimljenim unutar automobila. Značajke praćenja pokreta DaVinci Resolve ovdje su neprocjenjive! "
Todd Osborne mogao se osloniti na značajke automatskog praćenja kretanja u brojnim slučajevima. “ Značajke praćenja kretanja vrlo su važne, ” nastavio je Osborne. “ Alati za automatsko praćenje savršeno rade u DaVinci Resolveu. Neke su snimke prebrze za automatske i morate ručno prilagoditi praćenje, ali to se prilično rijetko događa u DaVinci Resolveu. To štedi puno vremena. Osim toga, sve su funkcije vrlo jednostavne za korištenje, tako da ne moram razmišljati o tehničkom okviru izrade. Umjesto toga, mogu se potpuno posvetiti slici i kreativnom procesu. "
„ Ne koristimo samo DaVinci Resolve sustav – Blackmagic Design proizvodi su okosnica našeg studija, posjedujemo i Videohub router, razne kartice DeckLink serije i HyperDeck Studio Pro SSD snimače. Počašćeni smo što je umjetnik Markovog kalibra iskoristio našu mogućnost korekcije boja, " rekao je Jacob Rosenberg, direktor studija Bandito Brothers. Redatelj filma , Scott Waugh, suosnivač je studija i također je montirao film. "Need for Speed" je za nas bio osobni projekt iu njega smo uložili maksimum svojih mogućnosti. "
Fotografije za ispis
Fotografije svih Blackmagic Design proizvoda mogu se pronaći na www.blackmagicdesign.com/press/images .
O Blackmagic Designu
Proizvodi Blackmagic Design vodeći su u uređivanju videa, digitalnim filmskim kamerama, korektorima boja, video nadzoru, preklopnicima signala, snimačima diskova, monitorima valnih oblika i softveru za restauraciju filmova za filmsku, postprodukcijsku i televizijsku industriju. Serija kartica za video snimanje DeckLink tvrtke Blackmagic Design započela je revoluciju u kvaliteti i pristupačnosti. DaVinci linija proizvoda za uređivanje videa u boji dominira filmskim i televizijskim tržištem od 1984. i osvojila je nagrade Emmy™, televizijski ekvivalent Oscara. Blackmagic Design nastavlja stvarati inovativne proizvode u području stereoskopske produkcije i 4K video obrade. Osnovan od strane stručnjaka za postprodukciju i video montažu, Blackmagic Design ima urede u SAD-u, Velikoj Britaniji, Japanu, Singapuru i Australiji. Za više informacija posjetite www.blackmagicdesign.com .
O Syntexu
Praška tvrtka Syntex osnovana je 1994. godine s ciljem distribucije proizvoda i rješenja za transkripciju animacija s računala na video, računalne grafike, profesionalnu montažu i video obradu. Spada među pionire u Češkoj i etablirao se kao pouzdan i jak partner u području digitalne obrade slike i zvuka. Syntex je posvećen distribuciji proizvoda, tehničkoj podršci i savjetovanju u mnogim sektorima video i audio produkcije i postprodukcije. Od 1999. tvrtka kćer sa sjedištem u Bratislavi dostupna je kupcima u Slovačkoj. Syntex je distributer Blackmagic Design proizvoda za češko i slovačko tržište. Za više pogledajte www.syntex.cz.