Nemate ništa u kolicima, zar nije šteta?
[box type="info" style="rounded" border="full"] Nekoliko fotografija s festivala Bažant Pohoda 2012. [/box] Ove smo se godine sakrili pod "okrilje" generalnog dobavljača LED ekrana za festival ( RBXT company) i pomogli nam tehnički osigurati DOME Stage koji je karakterizirao vjerojatno najraznovrsniji program tijekom cijelog festivala – osim bendova kao što su Mrs. Elvis's Pudding , ESKMO , Orbital ili Public Enemy , b-boysi u Break Danceu Na pozornici su se predstavili i Battle ili potpuno drugačiji posljednji program Ekumenskog bogoslužja kojim je zatvorena ovogodišnja Pohoda. Program je bio zaista bogat od prvog do zadnjeg dana, a samim tim i tehnologija je bila ispravno iskorištena ;-)
Glavni video smjer u ovom slučaju bio je NewTek TriCaster STUDIO , koji se pobrinuo za tri osnovna ili eventualno dodatna ulaza kamere (primjerice, VJ ulazi s vanjskih laptopa). Sa svake strane pozornice, kamera je trajno postavljena na stative, a treća kamera SONY PMW-EX1R postavljena je na potpuno novu SWIFT JIB50 ruku kamere s upravljivom REMO30 motoriziranom glavom iz Libeca . Ovaj nam je ruk došao kao vrući novitet samo dan prije Pohode i svoju premijeru doživio izravno na najvećem festivalu. Ruka je smještena u tri vreće te je temeljno postavljena i balansirana u nekoliko minuta - ostalo vrijeme do početka prve svirke bilo je potrebno snimateljima da se upoznaju s rukom i postave osnovnu brzinu upravljanja glavom. Uz motoriziranu glavu , na ruku su pričvršćeni daljinski upravljač kamere Libec ZC-9EX i monitor za pregled AVtec LDV-070A na podesivoj ruci Libec AS-7K .
Direktor TriCaster STUDIJA pobrinuo se za finalni miks pojedinih izvora tijekom live nastupa, kao i za puštanje aktualnog programa u pauzama između bendova. Prednost TriCaster video režije je mogućnost reprodukcije priloga izravno s integriranog dvokanalnog playera ( DDR - Digital Disk Recorder ), gdje su pripremljeni isječci s programom ili drugi isječci za pojedine bendove. Nije potreban poseban player – još jedna “kutija”, drugi kablovi, drugi izvori – sve je integrirano u jedno okruženje s mogućnošću automatskog pokretanja isječka (ili cijele playliste) pri prelasku na player. Neprocjenjiva prednost redatelja je i integrirani podnaslov, koji je u ovom slučaju uštedio puno posla prilikom mijenjanja programa u zadnji tren – premještanja benda s jedne pozornice na drugu ili najave sljedećeg izvođača animiranom pokretnom trakom s cjelodnevni program trajao je svega nekoliko minuta. Izlaz iz režije bio je kompozitni PAL signal koji je bio usmjeren na video procesor, a odatle se podešavao na ispravnu veličinu izravno na golemom LED zidu od 12x3m smještenom iza pozornice.
Bežični portafonski sustav COMSTAR tvrtke EarTec postao je pomoćnik koji se pokazao iu prometnijim okruženjima (što je NAY Tanečný Dom svakako bio). Komunikaciju između dvije kamere i redatelja (montaža na stolu Datavideo SE-800 ) osiguravao je bežični set s odašiljačem/prijemnikom integriranim izravno u slušalice, pa su snimatelji imali slobodne ruke, nisu morali nositi pojas te su se mogli potpuno posvetiti kameri i slaganju kadrova. [box type="info" style="rounded" border="full"] Nekoliko fotografija s festivala Bažant Pohoda 2012. [/box] S naše strane ovogodišnji Pohoda ispao je jako dobro, što dokazuje i primanje najveća nagrada 10/10 od virtualfestivals.com i već se veselimo 2013!
PS: Skoro sam zaboravio - uskoro ćemo imati spreman i kratki video koji je za nas tijekom ove Pohode snimio naš eksterni (na SONY PMW-EX1R kameri), a njega je pratio eemow SOBERCAM HAWK XT stabilizator tijekom kretanja snimke. Zahvaljujući stabilizatoru, sve snimke pokreta su bile prilično glatke i mirne - Miro, hvala još jednom što si ostao u cijelom "kombinezonu" čak i na temperaturama iznad 40° C, koje su pratile ovu Pohodu na aerodromu ;-)
[fbshare type="button"]