Pixologic ZBrush 2018

Postoji još jedna besplatna nadogradnja za ZBrush 3D softver! ZBrush 2018 uključuje nekoliko značajnih novih značajki (poboljšani sustav dinamičke teselacije Sculptris Pro, nove alate za deformaciju, PolyGroupIt za grupiranje poligona) kao i poboljšani sustav licenciranja – licence su sada dvostruke, i za Windows i za macOS. Trebat će vam vaš Pixologic ID za preuzimanje i aktivaciju nove verzije (npr. prijavite se na stranicu Moje licence ). Više informacija o tome koje se verzije mogu nadograditi odavde .

ZBrush 2018 donosi:

Sculptris Pro mod
Poboljšani sustav dinamičke teselacije preuzet iz popularne aplikacije Pixologic Sculptris. Tehnologija omogućuje korisnicima potpuno ignoriranje poligonalne distribucije u modelu i slobodno oblikovanje. Sculptric Pro dinamički dodaje ili oduzima poligone iz geometrije prema potrebi, u stvarnom vremenu dok korisnik povlači virtualni kist. Ovo omogućuje korisnicima da zanemare tehničku stranu stvaranja i u potpunosti se usredotoče na kreativnu stranu.

Sculptris Pro je idealan alat za korisnike koji svoje ideje trebaju brzo transformirati u vizualni oblik. Također je koristan prilikom uvoza grafike iz CAD aplikacija, itd. - nije potrebno modificirati topologiju uvezenih objekata ili prebaciti na DynaMesh mod. Također se može koristiti za optimizaciju geometrije, npr. nakon primjene Live Boolean funkcije, ili za uređivanje modela optimiziranih za 3D ispis. Način Sculptris Pro može se aktivirati u bilo kojem trenutku i kompatibilan je s većinom od stotina ZBrush kistova za oblikovanje.

Novi alati za deformaciju
ZBrush verzija 4R8 predstavila je Gizmo 3D manipulator, koji je također donio FFD Box, Multislice i nekoliko moćnih alata za deformaciju. Sada postoji 27 deformatora u ZBrush 2018! Svaki od njih ima jedinstvene funkcije za brzu promjenu oblika modela, što nije moguće s običnim kistovima. Vrijedno je spomenuti, primjerice, deformator Project Primitive koji omogućuje korištenje predložaka objekata (primitiva) za deformacije. Project Primitive nudi nove, jedinstvene opcije za kombiniranje nekoliko geometrija i omogućuje brzo stvaranje znatno složenijih skulptura od osnovnih oblika.

PolyGroupIt
PolyGroupTo je potpuno novi način grupiranja poligona. PolyGroupIt analizira površine modela u stvarnom vremenu i stvara optimalne grupe jednim klikom. Stvaranje grupa poligona nikad nije bilo lakše! Grupe se mogu kreirati simetrično; brisanje, dodavanje, kopiranje ili lijepljenje poligona, povećanje ili smanjenje grupa; ili definirajte grupe pomoću alata PolyPaint.

Još novosti

  • Elastični i tekući načini rada za krivulju
  • Umetnite mreže sada se mogu rotirati ili izravnati duž krivulje
  • Simetrično umnožavanje geometrije pomoću Gizma 3D
  • Funkcije kista Zapamtite veličinu crteža i dinamički način
  • Nova značajka PolyGroup by Normals
  • Povećana veličina izvoza za 3D Print Hub
  • Snake Hook kistovi za Sculptris Pro
  • Mogućnost spremanja zadanog materijala za pokretanje
  • Funkcija Tessimate također se može koristiti izvan Sculptris Pro moda
  • QuickSave se sada može implementirati na bilo koji disk
  • Novi sustav za aktivaciju i upravljanje licencama putem web portala Moje licence
  • Licence su sada dvostruke, i za Windows i za macOS (mogu se instalirati na dva računala, ali istovremeno možete pokretati samo jednu kopiju programa)




Datum: 29. 03. 2018, Kategorija: Vijesti