Snimatelj Michael FitzMaurice sudjelovao je u stvaranju novog cjelovečernjeg trilera Monolith iz Sky Italia Productions. Pomogla su mu tri nova digitalna filmska fotoaparata Panasonic VariCam 35 koji su bez greške izdržali negostoljubive uvjete pustinjskih lokacija u Utahu, SAD. FitzMaurice je radio kao snimatelj, primjerice, u filmovima Mr. i gđa. Smith, Živi slobodno ili umri muški, Iron Man 1 i 2, Indiana Jones i Kraljevstvo kristalne lubanje ili Zeleni stršljen. Model VariCam 35 odabran je zbog visoke kvalitete slike i širokog dinamičkog raspona senzora, velike otpornosti i izvrsne ergonomije tijela, te na kraju, ali ne manje važno, dvostruke nativne vrijednosti osjetljivosti od 800/5000.
“ Senzor slike je jednostavno izvrstan. Tonovi kože i ukupna boja savršeni su čak i u osnovnim postavkama fotoaparata, " pohvalio je uređaj FitzMaurice. “ Dinamički raspon prelazi 14 f-brojeva! "
“ Ergonomija fotoaparata je izvrsna, posebno kada se snima iz ruke. A što se tiče pouzdanosti: ne samo da smo snimali u pustinji, već i ljeti! Suočili smo se s ekstremnom vrućinom, prašinom, vjetrom i večernjim olujama. Svaka druga kamera s kojom sam radio u prošlosti jednostavno bi se ugasila u tom okruženju. Elektronika VariCam 35 nije se pregrijala tijekom mjesec dana snimanja. "
Osjetljivost senzora slike, s izvornim načinima rada od ISO 5000 i ISO 800, također je zaslužila iste pohvale . Čak ni u tim slučajevima, kamera nije proizvela nikakve artefakte slike, prijelaz je bio vrlo gladak. ” Film je zahtijevao i snimanje pod realističnim noćnim osvjetljenjem, a tu je senzor odlično odradio svoj posao: “ Puna trećina slike odvija se noću. Panasonic tvrdi da VariCam 35 u mraku vidi bolje od ljudskog oka, a to se i potvrdilo tijekom snimanja. Scena je bila djelomično osvijetljena LED parkirnim svjetlima snimljenog automobila, samo je mjesec poslužio kao glavni izvor svjetla! Pun mjesec dao je dovoljno svjetla ne samo za radnju u prvom planu nego i za pozadinu. VariCam 35 daje apsolutno najjasniju sliku koju sam ikada vidio pri ISO 5000. "
Snimljeno je s tri VariCam 35 kamere: jedna je korištena kao ručna kamera, druga je bila montirana u rig ili na stativ, a treća je korištena u kombinaciji sa Ronin stabilizatorom i Ready Rig sustavom podrške . Kamere su bile opremljene Cookovim naočalama. Snimka Monolith također je bila jedna od prvih produkcija koja je koristila novi petmetarski priključni kabel za kućište VariCam 35 kamere i zasebni snimač. " Mnoge scene odvijale su se unutar automobila, pa smo kameru postavili, primjerice, na kontrolnu ploču pomoću spojnog kabela ", dodao je Michael FitzMaurice. Snimano je u 4K, u 12-bitnom 4:4:4 AVC-Intra modu i pri 24p frame rateu, u nekim slučajevima i pri 48 i 60 fps...