Više od 45 filmova i serija predstavljenih na Sundance Film Festivalu nastalo je uz pomoć Blackmagic Design tehnologije - priopćenje za javnost

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

26 . siječanj 2017. _

Blackmagic Design, proizvođač profesionalne audiovizualne opreme, kojeg Syntex zastupa na češkom i slovačkom tržištu, objavio je da je više od 45 naslova predstavljenih na Sundance Film Festivalu 2017. nastalo uz pomoć Blackmagic digitalnih filmskih kamera i Video Assist monitora/snimača ili DaVinci Resolve Studio aplikacije i Fusion Studio za korekciju boja i uređivanje videa odn za vizualne efekte.

Tehnologija Blackmagic Design pomogla je donijeti na svijet brojne dugo očekivane naslove, uključujući " Carpinteros", koji je snimljen pomoću URSA Mini 4.6K kamere; "Colossal", čija trik stranica također uključuje aplikaciju Fusion Studio; i mnogi drugi, poput “ A Ghost Story”, “The Big Sick ”, “ The Discovery”, “The Hero i “Rebel in the Rye”, koji su uređeni u boji u DaVinci Resolve Studiju.

Syndance 2017., serija Gente-fied i MACRO Digital Marvina Lemusa
Gente-fied i MACRO Digital serija Marvina Lemusa

Filmovi stvoreni uz pomoć Blackmagic Design kamera i drugog hardvera:

  • "Beatriz na večeri" snimio je snimatelj Wyatt Garfield i koristioUltraStudio za video reprodukciju , HDLink za praćenje i Smart VideoHub za usmjeravanje. VFX nadzornik George Loucas iz BakedFX koristio je DaVinci Resolve Studio.
  • "Brigsby Bear" je snimio snimatelj Christian Sprenger koristeći Video Assist monitor/rekorder i Mini Converter Analog to SDI .
  • "Carpinteros" je snimio snimatelj Hernán Herrera pomoću digitalne filmske kamere URSA Mini 4.6K .
  • "Casting JonBenet" snimio je snimatelj Michael Latham koristeći Blackmagic Production Camera 4K , izlaz je prikazan putemUltraStudio Mini Monitora .
  • Efekte "Colossal" kreirao je supervizor kompozitora Eric Doiron iz Intelligent Creatures u Fusion Studiju.
  • Tim za postprodukciju naslova "Priča o duhovima" koristio je džepnu kino kameru za izradu nekoliko trik snimaka .
  • Urednik komedije "The Little Hours" reproducirao je videozapise pomoću vanjske UltraStudio Mini Monitor kartice s Thunderbolt sučeljem.
  • Redatelj "Oklahoma Cityja" Barak Goodman i njegov tim koristili suUltraStudio 4K , UltraStudio Mini Monitor, Teranex 2D procesor i Blackmagic UltraScope PCIe proizvode tijekom postprodukcije .


Neki od filmova i serija Sundancea koji su montirani u boji uz DaVinci Resolve i DaVinci Resolve Studio:

  • "500 godina", kolorist Ken Sirulnick iz Glue Editing & Design;
  • "Beach Rats", kolorist Nat Jencks;
  • "Prije nego što padnem", kolorist Alex Bickel iz Color Collective / Technicolor PostWorks;
  • "The Big Sick", kolorist Alex Bickel iz Color Collective / Technicolor PostWorks;
  • "Carpinteros (Djetlići)", kolorist Hernán Herrera;
  • "Dayveon", kolorist Mike Howell iz Color Collectivea;
  • “The Discovery”, kolorist Alex Bickel iz Color Collective / Technicolor PostWorks;
  • "Family Life", kolorist Daniel Dávila iz studija Kine Imágenes;
  • "Free and Easy", kolorist Wentao Li iz Homeboy Digital Film Laboratory;
  • "Gente-fied", kolorist Gonzalo Digenio;
  • "A Ghost Story", kolorist Joe Malina;
  • "Golden Exits", kolorist Jason Crump iz studija Metropolis Post;
  • "Heroj", kolorist Mike Howell iz Color Collectivea;
  • "I Don't Feel Home In This World More", kolorist Andrew Francis iz studija Sixteen19;
  • "ICARUS", kolorist Luke Cahill iz Different by Design;
  • "The Incredible Jessica James", kolorist Mike Howell iz Color Collectivea;
  • "Joshua: Tinejdžer vs. Superpower”, kolorist Luke Cahill iz studija Different by Design;
  • "Killing Ground", kolorist Billy Wychgel;
  • "LA Times", kolorist Aaron Peak iz Wildfire Finishing; online montažu u aplikaciji DaVinci Resolve Studio realizirao je John-Michael Powell iz studija Wildfire Finishing; Intensity Extreme korišten je za offline reprodukciju ;
  • "Landline", kolorist Joe Gawler iz Harbour Picture Company;
  • "Legion of Brothers", kolorist Brian Hutchings iz Different by Design;
  • “Gledaj i vidi: Portret Wendall Barryja”, kolorist Daniel Stuyck;
  • "Manifest", kolorist i supervizor postprodukcije Jan Schöningh;
  • "The Mars Generation", kolorist Neptune Posta Robert Crosby i redatelj Michael Barnett također su koristili DaVinci Resolve Studio i Teranex procesore za pretvaranje više od 600 snimljenih materijala iz 70 arhiva diljem svijeta ;
  • "Domovina", kolorist Daniel Stuyck;
  • "Mudbound", kolorist Joe Gawler iz Harbour Picture Company;
  • "My Happy Family", kolorist Philip Whitfield iz studija WeFadeToGrey;
  • "The New Radical", kolorist Nat Jencks;
  • "NITKO NE GOVORI: Hulk Hogan, Gawker and the Trials of a Free Press" Lukea Cahilla iz Different by Design;
  • "Novicijat", kolorist Andrew Francis iz studija Sixteen19;
  • "Oklahoma City", kolorist Chris Connolly;
  • "Ananas", kolorist Robert Louis Garza;
  • “Rebel in the Rye”, kolorist Steven Bodner iz studija Light Iron;
  • "RED DOG: True Blue", kolorist Dee McClelland iz studija Soundfirm;
  • "Rise", kolorist Ryan Ruskay iz VICE Canada;
  • “RUMBLE: The Indians Who Rocked the World”, kolorist Francis Hanneman iz Studija Hanneman i kolorist Tony Manolikakis iz Rev13 Films;
  • “Shit Kids”, kolorist Brennan Barsell iz studija Cinelicious i online urednik Salvador Pérez García;
  • "Sueño en otro idioma", koloristica Phaedra Robledo iz studija Cinema Maquina;
  • "UZMI SVAKI VAL: Život Lairda Hamiltona", kolorist Kevin Cannon iz Different by Design;
  • "Tokyo Idols", kolorist Francis Hanneman iz Studija Hanneman;
  • "Unrest", kolorist Andrew Balis iz Different by Design;
  • "Gdje je Kyra?", kolorist Joe Gawler iz Harbour Picture Company;
  • "Čije ulice?", Koloristi Adam Inglis i Tif Luckenbill iz Post Factoryja;
  • "Svijet bez kraja (bez prijavljenih incidenata)", kolorist Jason Crump iz studija Metropolis Post.


Fotografije za ispis
Fotografije svih Blackmagic Design proizvoda mogu se pronaći na
www.blackmagicdesign.com/press/images .

O Blackmagic Designu
Proizvodi Blackmagic Design vodeći su u uređivanju videa, digitalnim filmskim kamerama, korektorima boja, video nadzoru, preklopnicima signala, snimačima diskova, monitorima valnih oblika i softveru za restauraciju filmova za filmsku, postprodukcijsku i televizijsku industriju. Serija kartica za video snimanje DeckLink tvrtke Blackmagic Design započela je revoluciju u kvaliteti i pristupačnosti. DaVinci linija proizvoda za uređivanje videa u boji dominira filmskim i televizijskim tržištem od 1984. i osvojila je nagrade Emmy™, televizijski ekvivalent Oscara. Blackmagic Design nastavlja stvarati inovativne proizvode u području stereoskopske produkcije i 4K video obrade. Osnovan od strane stručnjaka za postprodukciju i video montažu, Blackmagic Design ima urede u SAD-u, Velikoj Britaniji, Japanu, Singapuru i Australiji. Za više informacija posjetite
www.blackmagicdesign.com .

O Syntexu
Praška tvrtka Syntex osnovana je 1994. godine s ciljem distribucije proizvoda i rješenja za transkripciju animacija s računala na video, računalne grafike, profesionalnu montažu i video obradu. Spada među pionire u Češkoj i etablirao se kao pouzdan i jak partner u području digitalne obrade slike i zvuka. Syntex je posvećen distribuciji proizvoda, tehničkoj podršci i savjetovanju u mnogim sektorima video i audio produkcije i postprodukcije. Od 1999. tvrtka kćer sa sjedištem u Bratislavi dostupna je kupcima u Slovačkoj. Syntex je distributer Blackmagic Design proizvoda za češko i slovačko tržište. Za više pogledajte www.syntex.cz.

Datum: 26. 01. 2017, Kategorija: Vijesti